فروش تجهیزات برق صنعتی

فروش تجهیزات برق صنعتی

تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی و تابلو برق های صنعتی از برند های معتبر خارجی و داخلی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب. شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان خدمات خود را در زمینه تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی از طریق پنل فروشگاهی و یا تماس و سفارش تجهیز مورد نیاز به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان آماده ارائه خدمات طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی متناسب با نیاز مجموعه های صنعتی و کارخانجات با بهره گیری از تخصص و تجارب متخصصان خود می باشد.

این شرکت در راستای سیاست های مشتری مداری خود آماده ارائه خدمات مشاوره بصورت کاملاً رایگان در زمینه طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی (درصورت نیاز بازدید کارشناس از محل) برای مشتریان عزیز است (این یک شعار نیست). شما می توانید از طریق شماره تماس 05138408889 و یا شماره تلگرام 09300244083 با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کرده و از خدمات رایگان مشاوره در زمینه طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعتی استفاده کنید. همچنین شما با استفاده از کلید بر روی برق صنعتی میتوانید تجهیزات برق صنعتی موردنیاز خود را از طریق پنل فروشگاهی فن آوران جابان از برندهای معتبر داخلی و خارجی تهیه کنید و برای خریدهای بالای 1 میلیون تومان از ارسال رایگان محصولات خریداری شده، بهره مند شوید.

 خرید تجهیزات برق صنعتی

 

 

کیفیت بالا و منصفانه ترین قیمت ها را با ما تجربه کنید !!

تصویر درباره ی ما

سیستم های نظارت تصویری به مجموعه دوربین مداربسته، دستگاه ذخیره ساز ( DVR/NVR) و نمایشگر پخش تصاویر ذخیره شده، گفته می شود. استفاده از سیستم های نظارت تصویری در تمامی اماکن بویژه محیط هایی که تردد افراد مختلف و بسیاری در آنها صورت می گیرد مبدل به امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است. کنترل عملکرد افراد و تجهیزات، ثبت تصاویر یک رخداد مترقبه و غیرمترقبه نظارت بر اشیاء گران قیمت تنها بخشی از اهداف پیاده سازی یک سیستم نظارت تصویری می باشد. تنوع در سیستم های نظارت تصویری باعث شده تا افراد با بررسی دقیق تری به انتخاب سیستم مورد نظر خود بپردازند تا با پرداخت هزینه کمتری سیستمی مطابق با نیاز خود خریداری و نصب نمایند. کیفیت تصاویر مختلف (رزولوشن های مختلف)، شرایط محیطی نصب دوربین، ضبط تصاویر آنالوگ یا دیجیتال، حجم تصاویر ذخیره سازی شده، دسترسی به تصاویر از راه دور، امکان تشخیص چهره و حرکت، تنها بخشی از مواردی است که در انتخاب یک سیستم نظارت تصویری بایستی لحاظ گردد. کارشناسان گروه فن آوران جابان با تسلط بر روی ویژگی ها و کارایی هر کدام از انواع سیستم های نظارت تصویری و همچنین تجارب بسیار در پیاده سازی این سیستم ها می توانند شما را در تامین، نصب و راه اندازی این سیستم ها همراهی نمایند. 

گروه متخصصین شبکه در شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان فعالیت های خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی و خدمات پشتیبانی فنی پروژه های فناوری اطلاعات شامل شبکه های کامپیوتری کابلی، بی سیم و مرکز داده ارائه می نماید. خدماتی که این مجموعه در زمینه شبکه های کامپیوتری ارائه می دهد را می توان در عناوین زیر بیان نمود: طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری LAN و Campus LAN طراحی و پیاده سازی شبکه های WAN (ارتباطات راه دور بر بسترهای مخابراتی) طراحی و پیاده سازی شبکه های راه دور tunneling طراحی و پیاده سازی زیرساخت های شبکه نصب انواع دکل های مخابراتی نصب و راه اندازی سرویس های تلفنی و ویدیویی تحت شبکه ( IP Camera و VOIP ) طراحی و اجرای سیستم های نظارتی بر بستر شبکه طراحی، راه اندازی و اجرای سرور های TCP/IP پیاده سازی  سیستم های نرم افزاری اداری ارائه خدمات پشتیبانی، سرویس و نگهداری تجهیزات شبکه طراحی و پیاده سازی طرح های امنیت شبکه نصب و راه اندازی فایروال های نرم افزاری نصب و راه اندازی سوئیچ های لایه 2 و لایه 3 مجازی سازی server و client خدماتی که شرکت فن آوران جابان در مراحل مختلف انجام یک پروژه ارائه می دهد محدود به طراحی و اجرا نشده و در هریک از بخش های یک پروژه از مشاوره تا پشتیبانی با شما خواهد بود. ارائه مشاوره در زمینه انتخاب یک شبکه مناسب و تجهیزات مرتبط با آن به نحوی که شاخص های بهینه سازی و توسعه مناسب در نظر گرفته شوند طراحی سیستم شبکه که مشتمل بر مسیر های کابل کشی، محل سوئیچ ها، رک ها، نوع توپولوژی متناسب با پروژه، نوع تجهیزات اکتیو و ... که از جمله مهمترین بخش های انجام یک پروژه می باشد تامین تجهیزات پروژه با دقت در کیفیت، کارایی و قیمت مناسب که برگرفته از تجارب بسیار گروه متخصصین شبکه این شرکت می باشد  فرایند پیاده سازی و اجرا بایستی مطابق با استانداردهای این حوزه صورت گیرد. کارشناسان ما با تجاربی که از پروژه های پیشین دارند تلاش می کنند تا در اجرای پروژه شاخص هایی چون بهره وری، افزایش کارایی و عمر تجهیزات را با درنظر گرفتن استانداردهای این حیطه رعایت نمایند. بهره برداری مناسب و آگاهانه از سیستم های پیاده سازی شده یکی از شروط افزایش کارایی و بهره وری می باشد. تحقق این مهم مستلزم تسلط کافی کاربران از نحوه بکارگیری سیستم می باشد. متخصصین شبکه شرکت فن آوران جابان در پایان هر کدام از پروژه های خود جلساتی را تحت عنوان آموزش کار با شبکه های اجرا شده برای کاربران مجموعه بهره بردار برگزار می نماید. لازم به ذکر است که شرکت این مهم را جزء وظایف خود دانسته و بی هیچ هزینه ای با هدف بهره وری بیشتر سیستم های پیاده سازی شده انجام می دهد. پشتیبانی تجهیزات و سیستم های پیاده سازی شده توسط شرکت فن آوران جابان به دو صورت تعهدی و قراردادی انجام می پذیرد. وابسته به نوع پروژه، شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان پروژه های اجرایی خود را در بازه های 3 تا 6 ماهه به صورت رایگان پشتیبانی می نماید. در پایان این بازه زمانی عموماً در قالب قراردادهای پشتیبانی خدمات این شرکت برای مجموعه بهره بردار ادامه خواهد داشت. هم اکنون بخش شبکه این شرکت در چندین پروژه خدمات پشتیبانی و نگهداری ارائه می نماید.    

گروه موسسین و پرسنل شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان دارای تخصص های مختلف مرتبط با حوزه مهندسی برق (الکترونیک، قدرت و کنترل) هستند. به جهت گستردگی و کاربرد صنعت برق در دیگر صنایع میتوان از برق به عنوان یکی از اصلی ترین تخصص های لازم در هر مجموعه نام برد. از همین رو مطالعات، پژوهش ها و تجارب متخصصین این حوزه بسیار وسیع بوده و نمیتوان در چند عنوان محدود نمود. طراحی، اجرا و تعمیر و نگهداری تاسیسات و تجهیزات برقی اعم از ساختمانی، تجاری، اداری، صنعتی            طراحی،اجرا، عیب یابی و اصلاح  سیستم های کنترلی و اتوماسیون پیشرفته برای صنایع و کارخانجات          طراحی، اجرا، تعمیر و نگهداری سیستم های برق اضطراری مشتمل بر UPS، ژنراتور دیزل و گازی                    این تنها بخشی از توانایی ها و تجارب گروه فن آوران جابان می باشد که تحت عنوان خدمات بخش برق مجموعه قابل ارائه خواهد بود. یکی از نگرانی ها و دغدغه های بهره برداران در پروژه ها تامین تجهیزات با کیفیت و مناسب با پایین ترین قیمت می باشد. فرایند خرید موفق متأثر از طراحی صحیح، انتخاب متناسب با نیاز و همچنین بررسی دقیق محصولات مشابه می باشد. کارشناسان این مجموعه در هریک از این مراحل همراه و مشاور شما خواهند بود.  

شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان با هدف فعالیت در حوزه فروش و ارائه خدمات فنی و مهندسی با محوریت مهندسی برق با تکیه بر سال ها تجربه موسسین این شرکت در حوزه فعالیت های صنعتی و دانشگاهی در سال 1397 تاسیس گردید.  این سایت با هدف ارائه مشاوره تخصصی و فروش تجهیزات و قطعات مهندسی برق، شبکه و سیستم های نظارت تصویری و همچنین معرفی خدمات قابل ارائه توسط کارشناسان  و مهندسین این شرکت تاسیس گردیده است. شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان بر این باور است که طراحی، تأمین تجهیزات و اجرا سه رکن اساسی در انجام یک پروژه می باشد و کیفیت انجام یک پروژه مهندسی کاملاً وابسته به کیفیت هر سه رکن می باشد. بنابرابن این شرکت با هدف تکمیل چرخه انجام یک پروژه، اقدام به راه اندازی بخشی با محوریت تأمین تجهیزات مورد نیاز یک پروژه از برندهای معتبر داخلی و خارجی با در نظر گرفتن دو پارامتر هزینه و کیفیت کرده است. تجربه نشان داده است که انجام هر سه بخش طراحی، تأمین تجهیزات و اجرا یک پروژه توسط یک مجموعه واحد چهار مزیت :       1) کاهش هزینه برای کارفرما 2) کاهش مدت زمان تکمیل پروژه  3) افزایش کیفیت 4) سهولت استفاده از خدمات پشتیبانی و استفاده از گارانتی تجهیزات (به جهت طرفیت با یک شخصیت حقوقی ) در همین راستا شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان اقدام به راه اندازی پنل فروشگاه اینترنتی و ارائه تجهیزات مرتبط با حوزه های کاری خود از برندهای معتبر داخلی و خارجی  معتبر کرده است.

 

شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان بر این باور است که طراحی، تأمین تجهیزات و اجرا سه رکن اساسی در انجام یک پروژه می باشد و کیفیت انجام یک پروژه مهندسی کاملاً وابسته به کیفیت هر سه رکن می باشد. بنابرابن این شرکت با هدف تکمیل چرخه انجام یک پروژه، اقدام به راه اندازی بخشی با محوریت تأمین تجهیزات مورد نیاز یک پروژه از برندهای معتبر داخلی و خارجی با در نظر گرفتن دو پارامتر هزینه و کیفیت کرده است.

تجربه نشان داده است که انجام هر سه بخش طراحی، تأمین تجهیزات و اجرا یک پروژه توسط یک مجموعه واحد چهار مزیت :  1) کاهش هزینه برای کارفرما 2) کاهش مدت زمان تکمیل پروژه  3) افزایش کیفیت 4) سهولت استفاده از خدمات پشتیبانی و استفاده از گارانتی تجهیزات (به جهت طرفیت با شخصیت حقوقی ). در همین راستا شرکت تجهیزات مهندسی فن آوران جابان اقدام به راه اندازی پنل فروشگاه اینترنتی و ارائه تجهیزات مرتبط با حوزه های کاری خود از برندهای معتبر داخلی و خارجی  معتبر کرده است. شما میتوانید با کلیک بر روی هر یک از حوزه ها، وارد بخش مربوطه در فروشگاه اینترنتی فن آوران جابان شده و اقدام به خرید و تأمین تجهیزات مورد نیاز خود از برند های معتبر داخلی و خارجی کنید:

کنترل و ابزار دقیق     UPS  و استابلایزر    باتری یو پی اس    تجهیزات شبکه     

   برق صنعتی       دوربین مدار بسته    سفارش دیزل ژنراتور    تجهیزات سفارشی

فروش تجهیزات برق صنعتی شامل:

کلید اتوماتیک(کمپکت)، فیوزها، کلیدهای محافظ جان، کنتاکتور، بی متال، کلیدهای سلکتوری، کلیدهای محافظ موتور، کلید های استپ و استارت، میکروسویچ، کنترل فاز، تایمرها، سیم و شینه، لامپ سیگنال، ولت متر و آمپرمتر

لوازم برق صنعتی (انواع قطعات و تجهیزات برق) از برند های مطرح و معروف اشنایدر، LS، زیمنس، آتونیکس، هیوندا و .. با بهترین قیمت موجود می باشد. از هر جای ایران که هستید با خیال راحت می توانید از فروشگاه تجهیزات مهندسی فن آوران جابان خرید کنید و کالای خود را در محل مورد نظر دریافت کنید.

فروشگاه فن آوران جابان مرکز فروش:  کنتاکتور با قدرت و آمپر های مختلف و کنتاکتور کمکی ، کلید میناتوری تک پل دو پل و سه پل با فاز های مختلف، کلید محافظ جان، کلید حرارتی ، بی متال، کلید اتوماتیک قابل تنظیم و سایر قطعات برق صنعتی.

 

تماس بگیرید: 38408889-051

شماره تلگرام: 09300244083

 

مجموعه فن آوران جابان، پیشرو در پخش و توزیع تجهیزات برق صنعتی،اتوماسیون صنعتی میباشد.

تجهیزات برق صنعتی مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی فن آوران جابان تهیه کنی. 

هدف ما از احداث فروشگاه اینترنتی فن آوران جابان سرعت بیشتر،کنار گذاشتن واسطه،خرید بهینه برای مشتری میباشد.

جهت سفارش کالا یا عقد قرارداد با شرکت ها،کارخانه ها،انبوه سازان،ساختمان سازان و پیمانکاران محترم از طریق راه پنل فروشگاه فن آوران جابان و یا تماس با شماره تلفن 38408889-051 و یا شماره تلگرام 09300244083 اقدام کنید.

فروش انواع لوازم برق صنعتی: تایمرهای صنعتی، تابلو برق و ملزومات، پوش باتن و شستی، استابلایزر، کنتاکتور، سوئیچ های صنعتی، رله، تجهیزات حفاظتی

تجهیزات صنعتی در انواع:کنتاکتور،بیمتال،کلید حرارتی،کلید مینیاتوری،کلید اتوماتیک،کلید گردان،ترمینال ریلی،چراغ سیگنال،ریل مینیاتوری،رله شیشه ای،شاسی استارت استاپ و ...

انواع کلی های اتوماتیک و رله ها

روش انواع رله های شیشه ای فیندر ایتالیا
بورس لوازم برق صنعتی فشار ضعیف و قوی
فروشنده لوازم برق صنعتی هیوندای کره
انواع کلیدهای اتوماتیک
انواع کلیدهای مینیاتوری
انواع کلیدهای محافظ جان
انواع کلیدهای خشک
انواع کنتاکتور و بی متال
انواع کلیدهای حرارتی
انواع کنترل دور

لوازم تابلوهای اصلاح ضریب توان

کلید اتوماتیک کمپکت درامپرهای مختلف از 16 الی 1600 آمپر
انواع کنتاکتور درتیپ وآمپراژهای مختلف
انواع رله ها
انواع بیمتال( بیمتال) وکلید حرارتی از 1 الی 32 آمپر
انواع کلید موتور دار در امپرهای مختلف 630الی 3200A
انواع تایمر Timer
کلید اتوماتیک هوایی (از 1600 الی 4000 آمپر
کلید قابل تنظیم درامپراژهای متنوع کلید محافظ جان
درایو  ( مبدل اینورتر کنترل دورموتور ) وسافت استارتر
ترانس جریان از 30/5 الی4000/5 آمپر
انواع شاسی وچراغ سیگنال( دررنگ و ولتاژمختلف
 رگلاتور خازنی
 انواع خازن روغنی ، خشک ، باکس ، بیست کیلوولت  و فیلتر های هامونیک

تهیه و توزیع کلیه لوازم برق صنعتی به ویژه برندهای تله مکانیک - هیوندای

مقالات برق